Mills Proff Partner er en ledende aktør i serveringsmarkedet både når det gjelder fagkunnskap, nytenkning og konseptutvikling.

Det store produktutvalget presenteres under kjente merker som Melange, Mills, Delikat, Soft Flora og Vita Hjertego’.

Matbyrået har bistått Mill Proff Partner med med å bygge de ulike merkevarene i HORECA-markedet siden årtusenskiftet, og gleder oss over at vi fortsatt er en del av deres marketingteam.

Levert til Mills Proff Partner: Produktkatalog Mills Proff Partner og produktbrosjyre Delikat sild.

Mills Proff Partner har hatt fokus på det eksotiske kjøkken, og har utviklet nye spennende produkter med smak av Midtøsten. Matbyrået har levert visuell identitet og innsalgsmateriell mot horecamarkedet for konseptet ”Plantebasert mat med smak av Midtøsten”. Målgruppen for konseptet er beslutningstakere og kokker i serveringsmarkedet, og kampanjen fokuserer på tips og oppskrifter for serveringsmarkedet med sunn plantebasert mat fra Midtøsten.

Grilstad Foodservice er totalleverandør av alt innen ferskt kjøtt og kjøttvarer
til serveringsmarkedet. Også burgere. Deres store sortiment i burgerkategorien dekker alle behov
for serveringssteder med fokus på fastfood og spennende burgerkreasjoner.
Konseptet ”YummyBurgers by Grilstad” er uviklet av Matbyrået. Vi leverte konseptnavn, logo, styling,
matfoto og utvikling av kommunikasjonsmateriell mot serveringsbransjen.

Matbyrået har også utviklet en visuell merkestrategi for Grilstad og produktkataloger,
lanseringsmateriell og messestand i over ti år.

Levert til Grilstad Food Service: Utvikling av konsept for serveringsbransjen, idé, design, matfoto, styling, oppskrifter og trykk.

Levert til Grilstad: Utvikling av produktkatalog med fokus på sommermenyer i serveringsmarkedet. Matfoto, styling, design, produksjon og trykk.

Levert til Grilstad: Utvikling av produktkatalog. Matfoto, styling, design, produksjon og trykk.

Den Stolte Hane er en stolt, kjedenøytral kylling- og eggprodusent som både leverer egne merkevarer
og private labelprodukter innen hvitt kjøtt og egg. Deres varemerker er Vestfold Fugl innen storhusholdning og Den Stolte Hane i forbrukermarkedet. Deres passion for god og sunn mat, kombinert med innovasjon og fleksibiltet er sentralt i den daglige driften. Vestfold Fugl har posisjonert seg i markedet som en kvalitetsbevisst, innovativ aktør som utfordrer produktsortiment og posisjoner, og leverer kylling til enhver anledning.

Matbyrået har levert nytt uttrykk på produktkatalogen, vi har tatt alle produktbilder og
bildene til oppskriftene i katalogen.

”Matbyrået var et naturlig valg for Berg & Dahl da vi opererer i det samme segmentet som dem. Matbyrået utviklet et moderne og distinkt visuelt uttrykk som vi gjennomfører på all vår markedskommunikasjon både på print og digitalt! Veldig praktisk for oss å bruke et byrå som også er sterke på interiørfoto siden vi hadde et behov for å fotografere våre prosjekter til vår kommunikasjon”.

Levert til Berg & Dahl: Design, navneutvikling, logo, interiørfoto og utvikling av responsiv nettside.

B&D er en komplett leverandør av
utstyr til storkjøkken, møbler og
design til hoteller og restaurater og
kjøkkenløsninger til det offentlige.

Levert til Berg & Dahl: Design, interiørfoto og trykk av presentasjonsbrosjyre.

Oluf Lorentzen AS har siden 1869 vært importør av utsøkte smaker fra hele verden, og er i dag landets fremste leverandør av førsteklasses matvarer til daligvare- og storkjøkkenmarkedet. Matbyrået har levert produktkataloger, produktfoto av hele sortimentet på flere tusen produkter, inspirasjonsbrosjyrer, film og markedskommunikasjon på ulike flater mot både forbruker- og proffmarkedet.

Levert til Oluf Lorentzen: Content marketing til redaksjonell trykksak. Tekst og foto levert av Matbyrået.

Levert til Oluf Lorentzen: Annonser, matfoto og packshots til matmagasiner og ukepresse.

Levert til Oluf Lorentzen: Annonser, matfoto, styling og packshots til matmagasiner og ukepresse.

Levert til Oluf Lorentzen: Annonser, matfoto, styling og packshots til matmagasiner og ukepresse.

Levert til Oluf Lorentzen: Design, foto, styling, produksjon og trykking av produktkatalog og ostebrosjyre.

Levert til Oluf Lorentzen: Inspirasjonsannonse for tapas. Matfoto og styling i vårt fotostudio i Tønsberg.

Levert til Oluf Lorentzen: Matfoto og styling av retter basert på Brie de Paris.

Matbyrået har gjennom mange utviklet
produktkataloger, lanseringsmateriell, temabrosjyrer
og messemateriell for Unil sin storhusholdningsavdeling.
Både miljøbildene og produktbildene er tatt i vårt
inhouse fotostudio av våre fotografer.

Levert til Unil Storhusholdning: Produktbilder til produktkatalog og websider.

God styling gjør
halve jobben!

Jo, vi har gode matfotografer, men et godt
matbilde er mer enn fotovinkel, lukker og blender.
Stylingen er minst like viktig som fotohåndverket,
og vi legger stor vekt på at stylingen skal bidra til
å fortelle historien vi er satt til å fortelle.